اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

گل پسر مامان

ادم ها را مسخره نکنید . مسخره ها را ادم کنید😉

سرزمین عجایب

1391/4/10 10:59
نویسنده : امیرعلی خیاطی
258 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش امیر علی را بردیم به سرزمین عجایب .  از وقتی که وارد مجموعه شدیم شروع کرد این طرف و آن طرف دویدن و با وسایل بازی کردن . از انجایی که از فرمان ماشین خیلی خوشش میاد پشت هرچی وسیله که فرمان داشت می گذاشتم و امیر علی هم کلی ذوق میکرد . بعدش میگفت اون و من میبردم پشت وسایل دیگر .

از  اونجا که برگشتیم . من  رضا سریع کفشامونو در اوردیم و من از امیر علی پرسیدم . مامان کفشاتو دراره؟  گفت نه اللی ( یعنی امیرعلی) منهم جلو در ایستادم . و منتظر ماندم . کفشاشو دراورد و در جا کفشی را باز کرد و کفشاشو گذاشت توی اون و در شو بست . و بعد اومد تو . من یک نگاهی به کفشای خودم و رضا کردم که جلو در مانده بود . و حسابی شرمنده شدم

پی نوشت :  از امیر علی می پرسم . مامان رو چقدر دوست داری . دستاش رو باز میکنه و میگه عالم. فداش بشم الهی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سید کوچولو
25 مرداد 91 0:53
کجایین؟