اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

گل پسر مامان

ادم ها را مسخره نکنید . مسخره ها را ادم کنید😉

من بازم برگشتم

1400/7/14 15:55
نویسنده : امیرعلی خیاطی
472 بازدید
اشتراک گذاری

مدرسه ها باز شده و امسال درس تفکر و پژوهش         و کار فناوری     به دروس اصلی اضافه شده    با یاشار دوستی مون رو هنوز ادامه میدیم     هروز بهم زنگ ممی زنیم        البته هیچکی جای کیان بهترین دوستم رو نمی گیره 😀                                مدرسه های ما از ساعت هشت و نیم تا یک و ربع هست          چهل و پنج دقیقه زنگ درس یک ربع زنگ تفریح می رسه تا به اخر    ولی خب یک خاطره هم دارم    مال کلاس انلاینه امیرمحمد داداش کوچیکم وقتی بهم میکروفون داده بودند     گیر داده بود  کار داشت  من با ایما و اشاره قانعش کردم منتظر بمونه     بعد مثلا میکروفون رو خاموش کردم اومد ازم راجب بازی پرسید من دوساعت جوابش رو دادم🤭 اخرش فهمیدم میکروفون روشن بود😂 و تمام حرف هایی که گفتم پخش شد معلمون    هم به بچه ها گفت لطفا سر کلاس صحبتی به غیر درس نباشه (  ولی خب خوب می دونم  منظور من بودم)   خب دیگه این بود   اوه اوه  داشت یادم می رفت       

اینم عکس از خودم و داداشم                خدایا تو خشنود باشی و ما رستگار               تا مطلبی دیگه خدانگهدارتون باشه😘

پسندها (4)

نظرات (2)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
14 مهر 00 17:54
سلام😃🌈💕 خوش برگشتید امیدوارم لحظات خوبی رو با نی نی وبلاگیا سپری کنید💙✨ ​​​​​​مال ما ۷:۵۵ تا ۱:۳۰ 😀🤓 زیاده نه؟ شما توی چه برنامه ای هستید؟ ما توی ادوبی کانکت  

21 آبان 00 17:09
دنبال شدید لطفا دنبال کنید
امیرعلی خیاطی
پاسخ
دوست عزیز با افتخار فالو شدی