اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

گل پسر مامان

ادم ها را مسخره نکنید . مسخره ها را ادم کنید😉

بابلسر

1391/3/16 9:05
نویسنده : امیرعلی خیاطی
237 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه 9 خرداد راهي بابلسر شديم  تا هم هوايي عوض كنيم و هم اينكه امير علي را از هواي الوده تهران دور كنيم شايد كه سرفه هاش بهتر شود . انجا هوا خوب بود و به امير علي كه كلي خوش گذشت . مدام بازي ميكرد و اين طرف و اون طرف ميرفت . چون نسبتا محوطه مجموعه خلوت بود ما هم كاري نداشتيم و تا مي تونست  بازي ميكرد . ولي از بازي خسته نميشد  و بعضي وقتها تا يكساعت ما درجا مي زديم اخرش هم با جيغ و داد امير علي را از اون جا برمي داشتيم و مي برديم يك جاي ديگه . وقتي مي خواستيم از جايي تغيير مكان بديم .  جيغ و داد راه مي انداخت كه دي دي .از خستگي شب ساعت 8.30 مي خوابيد . و ما هم مجبور ميشديم به خاطر اون بهترين وقت گشتن كنار دريا را از دست بديم . ولي در عوض ذوق و شوق اميرعلي  بيشتر از كنار دريا براي من  لذت بخش بود . خدا رو شكر سرفه هاش هم كمتر شد.

يك روز برديم كنار ساحل . و با رضا توي اب راه رفتند . اولش ترسيده بود ولي بعدش خوشش اومد . اونجا بچه ها كنار ساحل بازي مي كردند و از اين وسايل اردك بادي و اين جور چيزها براي شنا استفاده ميكردند . يك چيز جالب اين بود كه اميرعلي اولش تا يكي از اين اردك ها را ديد . سريع برگشت سمت رضا و گفت . بابا بخر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کیان
16 خرداد 91 12:34
سلام خانم به قول کیان که به اردک میگه : اودی عزیزم! این روزها اینقدر کلمه هاتو تکرار میکنن که آدم نمی دونه از کدومش بگه امیدوارم روزهای قشنگتری را کنار هم داشته باشید . به امید مسافرتهای بهتر.
مامانی درسا
20 خرداد 91 1:13
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
مامانی طهورا
20 خرداد 91 1:27
گل پسر قند عسل تولدت مبارک
مامان علی خوشتیپ
20 خرداد 91 12:09
تولدت مبارک عزیزم .الهی 120 ساله شی
سمانه مامان پارسا جون
20 خرداد 91 18:08
تولدت مبارک گلم