اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

گل پسر مامان

ادم ها را مسخره نکنید . مسخره ها را ادم کنید😉

لالایی

1390/9/23 11:20
نویسنده : امیرعلی خیاطی
235 بازدید
اشتراک گذاری

من بعضی وقتها که با امیر علی حرف می زنم سعی می کنم که حرفام را به صورت شعر بگویم موقع لالایی خواندن هم لالایی های که خودم درست می کنم را براش می خوانم  . دیرو ز ظهر که داشتم امیر علی را می خواباندم برایش لالایی زیر می خواندم و گلم هم در حالی که شیر می خورد با دقت به لالایی من گوش می کرد.

پیشی یواشی یه گوشه لالا کرده

هاپو جونم اون طرف اروم لالا کرده

 گل پسر مامانم اروم لالا می کنه

چشماش رو خوب می بنده لالا لالا می کنه

گاو میگه ما ... ما  منم لالایی کردم

خروسه میگه قو قو

به اینجا که رسیدم امیر علی شیشه شیر را از دهانش در اورد و گفت بع بعی  

برام خیلی جالب بود چون من قبلا این شعر را با صدای حیوانات مختلف براش خونده بودم . منظور کوچولوی من هم  واضح بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)