اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

گل پسر مامان

ادم ها را مسخره نکنید . مسخره ها را ادم کنید😉

برگشتیم با قدرت

1401/3/3 18:33
نویسنده : امیرعلی خیاطی
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم!! خب خب بریم سراغ اصل مطلب همون طور که همه میدونین 26 خرداد آزمون تیز هوشانه و بنده هم دارم به شدت میخونم و برای همینه که یک چند وقتی هست که پیدام نیست ولی خب یک چیزی بهتون بگم که بعد تیزهوشان ماینکرفت هستم 1.18.1 یا 1.18.2 بدوارز پلی میدم تو سرور مد کرفت تیرکس ماین یا جوارتکس هستم استریمر مورد علاقه ام هم VeLMoNT هست کلا چند وقتی هست به گیم علامه مند شدم ولی از وقتی نزدیک تیزهوشان شده کلا همه ی اینا رو جمع کردم یک خبر هم دارم برای طرفداران تاج کبیر آسیا قهرمانی مبارکمون  راستی مدرسه خیلی به من حال داد دوستامون رو دیدیم بازی کردیم و نهایت لذت رو بردیم فقط یک بدی که شد این بود که امتحانات منطقه ای شد البته زیاد سخت نیست و نخواهد بود و با ارزو موفقت برای شما در تمامی علاقه های که دارید وخب این مطلب هم تموم شد اگه خوشتون اومد لایک و کامنت فراموش نشه ما رو هم دنبال بکنید که به ما کلی انرژی میدی تا ویدیو بعدی بدرود🤗

پسندها (1)

نظرات (0)