اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر مامان

ادم ها را مسخره نکنید . مسخره ها را ادم کنید😉

سلام سلام

1400/9/7 11:06
نویسنده : امیرعلی خیاطی
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امیرعلی خیاطی هستم 11 ساله از تهران😂چه خبرا سر کیف هستید یا سرحال اید نکنه ادای حال بدا رو در میاری خب بچه ها  من کلاس ششم هستم و برای تیزهوشان می خوانم من کتاب کمک درسی هوش کمپلکس گرفتم و هروز ازش 3 صفحه حل می کنم  با پول جیبی هام یک بازی خریدم به اسم دوز چهار سو 

اینم عکسش       خب یک خاطره ای بگم که یک سال بعد خاطره شه       یک وقت دیدی فردا به این مشکل کوچکم خندیدم        یک بازی دانلود کردم فورتنایت وی پی ان وصل کردم گفت باید اپدیت شه گذاشتم یک روز موند به هشتاد درصد رسید گند خورد به همه چی 😔           اوه اوه الان یادم اومد قرار بود به کیان زنگ بزنم حتما عصر زنگ می زنم من دوست هام با هاشون در تماسم                    راستی دیروز پام خورد به لبه تیز چوب زمان فوتبال از پام قطره قطره خون میومد البته الان دو روز گذشته  خون خشک شده ولی می شه گفت درصد زیادی از پام خون خشک شدس   راستی حواسم نبود ابان مطلب بگذارم   مثل همیشه به اخر متن رسیدیم خدا یار و نگهدارتون باشه خدانگهدار

پسندها (2)

نظرات (4)

الان کیان ، قبلا مامانالان کیان ، قبلا مامان
8 آذر 00 8:56
کمپلکس چیه ؟
 
امیرعلی خیاطی
پاسخ
کتاب کمک درسی هست اسمش هم هوش کمپلکس
الان کیان ، قبلا مامانالان کیان ، قبلا مامان
19 دی 00 15:03
خداییش فورتنایت ؟؟
الان کیان ، قبلا مامانالان کیان ، قبلا مامان
19 دی 00 15:04
واقعا !😐
الان کیان ، قبلا مامانالان کیان ، قبلا مامان
19 دی 00 15:04
ای ای ای اوف اوف اوف