اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

گل پسر مامان

ادم ها را مسخره نکنید . مسخره ها را ادم کنید😉

کرونا مثبت

1400/6/7 18:51
نویسنده : امیرعلی خیاطی
851 بازدید
اشتراک گذاری

ما از چهارشنبه همه خانواده مریض شدیم علایم مون هم طب و بدن درد و سردرد بود که امون هه رو بریده بود گلو درد هم بود تا دیروز همه افتاده بودیم و ناله میکردیم ولی خب خداروشکر امروز همه  خیییییییییییییییییییییییییلی    بهتریم   و سرپا هستیم امروز درد نداشتم حس می کردم غیر عادی هست  اونقدر اب می خوردم که هر نیم ساعت می رفتم دست شویی       دیگه چیزی خاصی نمی تونم بگم بزارید وقتی خوب خوب شدم خاطره اش رو کامل تعریف میکنم بای بای دوست های عزیز خودم

پسندها (5)

نظرات (5)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 شهریور 00 19:17
ان شاءالله زود خوب میشین همگیتون
فقط زیاد مایعات مصرف کنین
 
امیرعلی خیاطی
پاسخ
ممنونم     😘

7 شهریور 00 21:32
انشالله خوب شین مایعات زیاد مصرف کنید خانوادگی😻
منم کرونا گرفتم معمولا مایعات مثل آش رشته و روزی سه چهار پنج بار آب نمک قرقره میکنم اونم برای منی که دخترم و حساسم با اینکه کلاس میرم😊
سعی کنید خودتونو توی اتاق های جدا قرنطینه کنید ویروس گسترش پیدا نکنه
تازه من بوخور گلاب و آب رو که یکم بخار کرد  نفسمو میزارم توش ،البته شاید یکم اذیت بشین من که داشتم توش خفه میشدم🙄 
در هر حال که مراقب خودتون باشید
امیرعلی خیاطی
پاسخ
من اب نمکو از دماغ وارد می کنم و از دهن می ریزم بیرون تا کروناش بره 

9 شهریور 00 22:55
ان شاء الله که همگی هرچه زودتر خوب بشید 
امیرعلی خیاطی
پاسخ
ممنون
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 شهریور 00 20:19
اميدوارم زود خوب شين
امیرعلی خیاطی
پاسخ
ممنون
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
10 شهریور 00 20:19
سلام لطفا به پست جديدم سر بزنين و لايكش كنين
امیرعلی خیاطی
پاسخ
حتما