اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

گل پسر مامان

ادم ها را مسخره نکنید . مسخره ها را ادم کنید😉

بدون عنوان

1390/5/29 13:22
نویسنده : امیرعلی خیاطی
201 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز ظهر وقتي خسته از كار خانه  روي زمين دراز كشيده بودم  . امير علي  كه  مشغول بازي بود .  در يك حركت غافلگيرانه كنارم نشست و صورتش را روي صورتم گذاشت و يك بوسي  كرد و سريع بلند شد و رفت .انگار كه دنيا رو به من هديه كرده بود . سريع بغلش كردم و كلي بوسيدمش . اين اولين بار بود كه امير علي مرا بوس مي كرد  قبلا هركاري كرده بودم بوسم نكرده بود . گرچه باز هم هرجقدر بهش التماس كردم بيا يك بوس ديگه . اهميت نداد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی
29 مرداد 90 14:59
کاش متذکر می شدی که امیر علی اولین کسی رو که بوس کرد من بودم
مامان سيد كوچولو
30 مرداد 90 19:42
فكر كنم همين يكي به اندازه تمام بوسهايي كه تو اين يك سال و 2 ماه بهش دادي جواب داد