اميرعلياميرعلي، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

گل پسر مامان

ادم ها را مسخره نکنید . مسخره ها را ادم کنید😉

امروز یعنی همین امروز

1400/6/1 13:04
نویسنده : امیرعلی خیاطی
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چند وقتی هست مامان گفته چون امیرمحمد زیاد با لپ تاپ بازی می کرد و گوش نمی داد گم بشه و از دست رس خارج ولی خب داداش ما خیلی زرنگه و کلی گشت و گشت و گشت تا بعد چهار ماه پیداش کرد😲 و الانی که دارم مطلب می نویسم داره بازی میکنه  و در ضمن امروز یک شهریور هست و یک ماه دیگه مدرسه ها باز می شه😭 البته همونطور که گفتم من هروز ای کیو حل میکنم ولی خب شوخی کردم من عاشق مدرسه هستم🤗 و اینکه دوست دارم دوباره سرکلاس با اقای اسماعیل زاده(معلم ریاضی) سوال حل کنم بچه ها از نظرتون کدوم رنگ به وبلاگم میاد ؟🙄   زرد با هدر مینیون    ابی با هدر خرس کله فندقی        یا سبز با هدر بره ناقلا                                     بای بای دوستای خوبم

پسندها (3)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
1 شهریور 00 15:20
موفق باشی😍
امیرعلی خیاطی
پاسخ
ممنون

8 شهریور 00 18:41
🤭داداش من ماشالله از کل بچه باهوش تره
امیرعلی خیاطی
پاسخ
حتما